Klinik Access – älykäs hoidon tarpeen arviointiratkaisu

Klinik Access – älykäs hoidon tarpeen arviointiratkaisu

Klinik Access auttaa terveydenhuollon yksiköitä uudistamaan toimintatapansa ja kohdistamaan resurssinsa oikein. Järjestelmä säästää ammattilaisten aikaa siirtämällä yhteydenotot puhelimesta ja paikan päältä verkkoon. CE-merkitty lääketieteellinen tekoäly tunnistaa vaivan kiireellisyyden ja arvioi hoidon tarpeen.

Potilaan asiointi alkaa kotona puhelimella tai tietokoneella. Potilas kuvailee oireensa helppokäyttöisessä palvelussa, johon pääsee terveyspalveluiden nettisivuilta. Lääketieteellinen tekoäly tunnistaa kiireellisyyden, tekee alustavan hoidon tarpeen arvion ja ohjaa potilaan oikeaan hoitoon.

Kattavien esitietojen ja keinoälyn tekemän tulkinnan avulla potilaan hoidon suunnittelu on helppoa. Klinik Access sisältää kaksisuuntaisen tekstiviesti-työkalun, jonka avulla yhteydenotto potilaaseen on vaivatonta ja aikaa säästävää. Ammattilaisen työtaakka ja välivaiheet vähenevät merkittävästi, kun hoitopolun ensivaiheet digitalisoidaan.

Keinoälyn tuottaman rikkaan lääketieteellisen datan avulla terveydenhuollon resurssit voidaan kohdentaa tehokkaammin. Potilas välttyy ylimääräisiltä hoitokäynneiltä ja ammattilaisten työ on mielekkäämpää: potilas löytää sopivan ammattilaisen luo heti hoitopolun alussa.

Potilaat ovat kuvailleet Klinik-palvelua käyttäjäystävälliseksi, helpoksi ja nopeaksi yhteydenottotavaksi. Yli 90 % potilaista ja ammattilaisista on tyytyväisiä Klinik Accessiin.