Finn-ID Oy
Palvelurobotti
Palvelurobotit ovat luotettava ratkaisu vastaamaan työvoimapulaan, parantamaan palvelua ja työtehokkuutta. Palvelurobotit pystyvät vastaamaan työvoimapulaan terveydenhuollossa tekemällä itsenäisesti töitä, jotka eivät vaadi inhimillisyyttä.
Digitarinat ja Pelilliset digitarinat avaavat lapsen tunnelukkoja. Palvelu soveltuu erittäin hyvin aikuisen ja lapsen välisen keskustelun tueksi.
Atapley
Husarin matkat
Husarin retkien eri luontokohteet ja Särkänniemen huvipuiston voit kokea omalta kotisohvaltasi. Tule ja kokeile.
Uutuustuote
Uutuustuotteella tarkoitetaan tuotetta / palvelua, joka on ollut alle vuoden markkinoilla.
LivingSkills Oy
LivingSkills -työväline
LivingSkills on voimavaralähtöinen toimintamalli, joka tarjoaa digitaalisia motivointityökaluja ihmissuhdeammattilaisille sosiaali- ja terveyspalvelujen sekä hyvinvointialojen asiakastyöhön.
Smartbox
Smartbox älylokerikko
Smartbox tarjoaa älykkäät ratkaisut esimerkiksi hoitotarvikkeiden ja apuvälineiden noutoihin ja palautuksiin turvallisesti ja tehokkaasti.
Klinik Healthcare Solutions
Klinik Access – älykäs hoidon tarpeen arviointiratkaisu
Klinik Access - älykäs hoidon tarpeen arviointiratkaisu.
Kelosound
KELOSOUND® äänitaide- ja designpuut
KELOSOUND®-puu tuo luonnon lähemmäksi sinua. Puu toimii rentouttavana elementtinä nykypäivän hektisessä elämässä, niin toimiston rentoutustilassa, elämystilassa tai aistihuoneessa.
Kelosound
SAUNASOUND®-järjestelmät ja äänimaailmat
Huikea äänimaisema myös saunaan ja kosteisiin tiloihin. Luontoäänet kutsuvat seikkailuun, kokemaan uusia elämyksiä ja rentoutumaan. Järjestelmässä ei ole kaiuttimia, vaan sauna itsessään soi ja kävijä on osa äänielämystä.
Kelosound
Sisusound®
Rentouttavat äänet ja äänimaisemat purkavat stressiä ja helpottavat kommunikaatiota. Järjestelmässä kaikki pintamateriaalit resonoivat ääntä. Rakenteisiin asennetut äänet voivat myös opastaa, luoda tunnelmaa tai rakentaa elämyksiä kävijälle.
Axel Health
Axel Encounter
Axel Encounter tukee terveydenhuollon organisaatioiden toimintaa monella eri tavalla – tehostamalla potilasvirran hallintaa, nopeuttamalla potilaiden asiointia ja vapauttamalla terveydenhuollon ammattilaisten aikaa hoitotyöhön.