Kategoria: Opetus- ja kasvatusalan ammattilaiset

Annie Advisor

Annie-tukibotti

Annie-tukibotti tarjoaa opiskelijalle matalan kynnyksen tukea suoraan tekstiviestillä
Hoivita Oy

Hätäpainike

Hätäpainikkeen tarkoituksena on mahdollistaa nopea avun saanti henkilölle. Palvelua voidaan hyödyntää mm. sairaaloissa, palveluasumisessa sekä kotiympäristössä. 
Hoivita Oy

Ovitieto

Ovitieto-palvelu on tarkoitettu lisäämään asukkaan turvallisuutta. Palvelusta saadaan dataa, jonka avulla voidaan puuttua mahdollisiin ongelmiin. 
Hublet

Hublet One

Hublet One sisältää kaikki Hublet-ratkaisun ominaisuudet ilman Hublet Dockia. Hublet Tablettien määrä on räätälöitävissä eri tiloihin organisaation tarpeiden mukaan.
Uutuustuote

Uutuustuotteella tarkoitetaan tuotetta / palvelua, joka on ollut alle vuoden markkinoilla.

Hublet on helppokäyttöinen, turvallinen ja kustannustehokas itsepalveluratkaisu digitaalisten sisältöjen tarjoamiseksi erilaisten potilasryhmien käyttöön.
Pharmaca

Rokotustieto.fi

Helposti ymmärrettävää ja luotettavaa tietoa rokotteista ja rokottautumisesta.
Neurosonic

Neurosonic Harmonia

Nuku paremmin, stressaa vähemmän! Neurosonic Harmonia auttaa sinua palautumaan arjen kuormituksista lievittämällä stressin oireita ja parantamalla unenlaatua helposti ja tehokkaasti.
Uutuustuote

Uutuustuotteella tarkoitetaan tuotetta / palvelua, joka on ollut alle vuoden markkinoilla.

Metsäkoto Oy / Porukat.fi

JäPä – Jäsennelty Päivä

Digitaaliset toimintakortit kulkevat aina mukana, ja päiväsuunnitelman seuranta on mahdollista paikasta riippumatta. Ammattilaisten käytössä digitaalinen työkalu soveltuu erityisesti ennakoivaan tilanteen hallintaan.
Nuanic-sormus mittaa reaaliaikaisesti mielen kuormittumista ja palautumista. Tieteellisesti testattu ja moderni teknologia auttaa tunnistamaan ja ennaltaehkäisemään työuupumuksen jo varhaisessa vaiheessa.
Uutuustuote

Uutuustuotteella tarkoitetaan tuotetta / palvelua, joka on ollut alle vuoden markkinoilla.

Activity Stones Oy

Hyvinvointikartasto

Hyvinvointikartaston avulla hankitaan kohdehenkilöiden itsensä ilmoittamaa tietoa heidän hyvinvoinnistaan ja terveydestään eli todellisesta palvelutarpeestaan käytettäväksi sekä asiakastapaamisten yhteydessä että tietojohtamisessa.