EvokAI ActiveMotion (ent. Rehaboo! Active)

EvokAI ActiveMotion (ent. Rehaboo! Active)

EvokAI Active Motion (Rehaboo) pelit vievät mukanaan, innostaen liikkumaan yksin ja ryhmässä. Olemme pelillistäneet aktivointia ja liikkumista eri kohderyhmille. Käyttäjiä ovat esimerkiksi lapset ja nuoret sairaaloissa ja kouluissa sekä työikäiset aikuiset, jotka haluavat edistää hyvinvointia ja terveyttään tai ovat fysioterapeuttisessa kuntoutuksessa. Myös ikääntyneet palveluasumisessa, päivätoiminnassa tai kotihoidossa pystyvät pelimme avulla lisäämään liikettä päiviinsä yhdessä hoitohenkilökunnan kanssa. Ratkaisumme on säädettävissä kohderyhmäkohtaisesti ja tavoitteemme mukaisesti liike on lääke.

Pyrimme toteuttamaan aivoterveyttä sekä liikkumista edistäviä peliratkaisuja hauskalla, mitattavalla tavalla. Peliämme pystyy pelaamaan monipuolisesti erilaisilla päätelaitteilla. Pyörillä varustetun ActiveMotion pelitoteemin asentaminen ja siirtäminen on helppoa. Pelin käynnistämiseksi pitää vain kytkeä virtajohto, jonka jälkeen kaikki tapahtuu automaattisesti. Peliä ohjataan käsien ja jalkojen liikkeillä, jolloin näppäimistöä tai hiirtä ei tarvita. Ruudulle tulee selkeät ohjeet pelaamiseen. Yhteisöllinen tulostaulu mahdollistaa leikkimieliset kilpailut. Lisäksi ruudulla näytetään tärkeää informaatiota, kuten päivämäärä, nimipäivät ja vaikka ruokalista. Myös pelaaminen läppärillä tai tabletilla on helppoa ja tätä kautta pelaaminen voidaan yhdistää myäs televisioon. Peli asentuu automaattisesti ja käynnistetään työpöydän ikonista.

Lasten ja nuorten sairaalajaksot sekä koulutuskäyttö: Viihdekäyttö sekä tutkittavan lapsen kunnon tarkkailu. Terveyttä edistävä digitaalinen liikuntatoiminta opetuksessa.

Ikääntyneet: Päivätoimintaan ja palveluasumiseen lisää aktivointia, liikuntamahdollisuuksia ja toistoja tuottava ratkaisu. Ennaltaehkäisevää toimintaa ja tätä voidaan viedä myös kotihoitoon.

Aikuiset: Esimerkiksi leikkauksen jälkeinen fysioterapeuttinen kuntoutus tai kuntien HYTE -toimintaan ratkaisu, jossa toimintakykyä ja terveyttä edistetään pelillisesti.

Tuotetiedot

Kielet

suomienglantiespanjajapanivenäjäheprea

Markkina-alue

  • Eurooppa
    • Suomi
    • Tanska
  • Aasia
    • Singapore

Tuote on tullut markkinoille

12/2018

Sertifikaatit

  • ei ole lääkinnällinen laite

Tuote lisätty palveluun

16.08.2023

Päivitetty

28.01.2024