Palvelun kuvaus
BoosTiina Virtuaalityöntekijäsi HR-tehtäviin: Tehosta toimintaasi älykkäällä automaatiolla.
BoosTiinasta saat tarkan ja tehokkaan assistentin henkilöstöosastollesi. Virtuaalinen assistentti on toteutettu pääasiassa ohjelmistorobotiikalla ja se toimii kaikissa ohjelmistoissa ja ohjelmistojen välillä. BoosTiinalle voidaan antaa erilaisia tehtäviä tarpeen mukaan, kuten työsopimusten syöttö eri järjestelmiin tai henkilöstön käyttäjätunnusten sekä koulutusten hallinta. BoosTiina tarjoaa myös puolueetonta apua rekrytointitilanteissa pisteyttäen ja järjestellen työhakemuksia.
Käyttötapaukset
BoosTiinan tehtävät:
– Työsopimuksen luominen: Luo työsopimukset automaattisesti ja virheettömästi.
– Uuden työntekijän tietojen syöttö: Integroi uuden työntekijän tiedot HR-järjestelmääsi käden käänteessä.
– Työsuhteen tietojen vienti: Tiedot siirtyvät jouhevasti esimerkiksi lounas- ja muiden etuuksien hallintajärjestelmiin tai työterveyteen.
– Yrityksen työntekijöille luovuttaman omaisuuden tietokanta: Saat selkeän kuvan työntekijöille annetusta omaisuudesta, kuten laitteista ja välineistä.