Palvelun kuvaus
Apu on aina lähellä
Hoitajakutsuratkaisumme mahdollistaa asiakkaalle yksinkertaisen tavan saada yhteys hoitohenkilökuntaan. Henkilökunta saa asiakkaan kutsun hälytysviestinä ja heillä on mahdollisuus ottaa puheyhteys hälyttäneeseen asiakkaaseen. Asian hoitaminen puheyhteydellä saattaa joskus olla riittävä apu ja aina ei ole tarpeen käydä asiakkaan huoneessa.
Hoitajakutsuratkaisu mahdollistaa myös lisäavun pyytämisen hoitajalle, kun tarvitaan lisäkäsiä hoitotoimiin tai asiakkaan auttamiseen. Hoitajakutsuratkaisuun voidaan liittää myös mm. elvytyshälyttimiä, henkilöturvahälyttimet sekä automaattisia hälytystietoja kuten ovihälytyksiä, poistumisvalvontaa oville, liikeilmaisimia sekä vuoteesta poistumisen hälytyksiä huoneisiin.